сряда, 19 юни 2013 г.

REVIEW Golden Rose Impression nails color

Здравейте сладуранки :)
Днес ще ви представя новата си придобивка,а именно лимитираната серия на Golden Rose- Impression!
Тя съдържа 18 цвята от невероятни лакове с власинки подобни на перца.


 Моят цвят е 13.
Нужни са два пласта,като изчаквате  да изсъхне първият и след това нанасяте втория.
Съхне бързо и не е нужно да използвате основен цвят отдолу, така му се губи ефекта.
Когато решите да го махнете трябват малко повече усилия ,но не е кой знае колко трудно.
Цената ,на която  го намерих е 4,50.


Малко ноктите ми са намацани,но бързах да ви го представя :D 
Следващият ми пост ще бъде за пясъчните нокти на Perfect.
NEXT POST: SAND NAILS
Stay tuned :*

7 коментара:

  1. Уау, просто е невероятен! Ще споделиш ли от къде си го купи?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря.Ами от едно магазинче тук от моя квартал,ако си от София и не си ги намерила ще ти взема :)

      Изтриване
  2. Ех че готино!И да кажеш дали се маха трудно :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря :) ми аз пробвах и не се маха трудно,просто с малко повече лакочестител :)

      Изтриване
  3. Kakvi drugi cvetove ima?Dali go ima po Mall-oveete ili v DM,Lili?Az takiva ne sum vijdala
    http://makeupbyjoanna909.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. http://3.bp.blogspot.com/-2mz3-Mbnbp8/UZ5fi7_fKWI/AAAAAAAAAq8/PgxhLN8R5Uw/s1600/253204_656388564388353_591332249_n.jpg това са всички цветове :) Не съм ги виждала по моловете и дрогериите все още май ги няма навсякъде,но провери в някое квартално магазинче :)

      Изтриване
  4. уау хаха само за такова чудо не бях чувала :)) страхотно! лак с власинки, пясъчен...хмм какво ли следва =))

    ОтговорИзтриване