петък, 30 ноември 2012 г.

Чудо срещу пъпки

Здравейте кукли искам да споделя с вас един почти магически продукт,с който се сдобих на скоро-Етерично масло от Чаено дърво.
Ароматът му е натрапчив,но не бих казала неприятен.
Този продукт се оказа истинско вълшебство за кожни проблеми.С него се лекува херпес,циреи,кожни язви,акне,пърхот,брадавици,мазна кожа и т.н.
Аз съм нямала никога някакъв огромен проблем с пъпките,единствено около цикъл някой път ми излиза една,две ужасни пъпки,които този път реших да третирам с този продукт.И има има наистина разлика,засъхват много по-бързо,но аз си признавам,че аз не съм постоянна.Три пъти дневно се обработва кожата с памучен тампон,намокрен в смес от чаено дърво и вода в равни количества,ако предпочитате,може да сложите бадемово масло.Може да третирате и само пъпките с клечка за уши,а която е капнато от маслото.
Преди да използвате си капнете малко на китката да проверите да не сте алергични и да не ви дразни,аз нямам навика да го правя това,но е добре!
Цената му е 5-6 лв.
Това е от мен,дано съм била полезна целувки!

Няма коментари:

Публикуване на коментар