събота, 5 януари 2013 г.

Чисто нови вежди (tutorial)

Здравейте сладурани.
Най-после и аз намерих време и идея за нова статия.Надявам се ще си прекарали вкусно и незабравимо празниците...
Днес ще ви покажа фото урок как да скриете веждите си.Ако искате да изпробвате нови форми и да експериментирате или просто да замажете неоформените вежди това много подходящо и не е никак сложно,а с опита ще стане и много бързо.
Това,което ви е необходимо е сухо лепило-стик,фон дьо тен,течен коректор и пудра.Започваме...

  1. Нанасяме лепилото върху веждите 2-3 пъти.Аз лично не ги крия целите,а само от средата надолу.
  2. Слагаме коректор изчакваме да изсъхне и слагаме отново съвсем леко лепило.
  3. Поставяме фон дьо тен да покрие коректора.
  4. 4 Фиксираме с пудра.
  5. 5 Можете да продължите с грима като внимавате около веждите.Аз лично рисувам веждите най-накрая.
Като по правило не ми се получиха добре веждите,когато реших да направя наръчника и да ви го покажа,но това е законът на Мърфи...В предишните ми статии има и по-добри попадения на нарисувани вежди.
Надявам се да ви е било интересно и да споделите дали сте го пробвали. Целувам ви.

Няма коментари:

Публикуване на коментар