събота, 27 април 2013 г.

Спиралата,която няма махане / Long Lasting mascara

Аз съм голям почитател на спиралите и обичам да пробвам нови,но също така имам и любими.Тази реших да пробвам съвсем спонтанно и ме очарова.
Това е спиралата на essence 24h stays no matter what.
Самата спирала е за обем,но някак по-скоро подрежда миглите отколкото да ги прави плътни.
Аз винаги слагам първо спиралата,защото много си цапам клепачите.При тази спирала,когато почиствате остатъците трябва да е със сухи клечки за уши, (или каквото ползвате) защото,ако е с влажно се размазва,но не се маха.
Издържа наистина цял ден,дори при сълзене и не се размазва на долните мигли.
Ако я махате само с вода и сапун е трудно и трябва доста търкане.
Определено съм доволна особено за тази цена от под 7 лева.
Това е от мен,до скоро и целувки :*

Няма коментари:

Публикуване на коментар