вторник, 8 юли 2014 г.

Летни продукти II

                               Здравейте!
                 Продължавам с представянето на летните ми придобивки.
Вече се притеснявам за себе си :D и се надявам да не ви доскучая от толкова лято в блога ми :D

Започвам с новата ми любов Le petit Marsheillais , този път ще ви представя шампоан от серията за нормална коса.
Категорично мой фаворит! 
Съдържа ябълка и маслинови листа.
Ухае прекрасно точно на ябълка.
Прави косата изключително мека и възвръща бласъка,който се загубва в този сезон.

Balea trend it up beach style-spray : Четох за него в някой блок и веднага отидох да си го купя (аз ви казвам,че не съм наред :D ) 
С него се постига ефекта на мокра коса от морето , това което ме впечатли е,че не прави косата слепната,не я изсушава и ѝ придава форма.
Съдържа морска сол и пантенол.

Balea trend it up dry shampoo : класическият сух шампоан на Балеа,но с аромат на ягода.

Sun dance лосион за след плаж - подобрена версия съдържа и пантенол.

    Е,това е от мен.
     Хубав ден и слънчев ден! :)

2 коментара: