вторник, 20 септември 2016 г.

Любимо от Dr Scheller

   Последните летни дни.
Въздухът е топъл с дъх на есен.
Развълнувано разопаковам пратката си от Таота.

Откривам прекрасна кутия,която щом я отвориш те пренася в друг свят. На свежи градини,слънце,аромати и плодове.


Да обожавам тази кутия.
Продуктите на Д-р Шелер са натурални,без вредни съставки,не съдържат парабени и са единствената марка с PhytoSolve® технология,която транспортира екстрактите в дълбочината на кожата.

Нека да започнем и с продуктите вътре:
1 дневен крем с касис и маруля
2 нощен крем с био нар
3 нощен крем с арган и амарант
4 крем за ръце с арганово масло.


  Летливост: Ниска
Имат типичния аромат за натурални продукти. Лек.
На някой хора не се понася,но за мен не е проблем.
Има приятна сладка нотка почти сходен е за всичките продукти и ми напомня mousse au citron (френски десерт с лимон.)

   Ефект:
1- още при първото нанасяне кожата става видимо сияйна,по-мазен е от останалите,но попива страшно бързо.
Предвазва от преждевременно стареене,намалява влиянието на околната среда и свободните радикали.
Видимо изравняване тена и изчиства лицето.
2- По-гъст е от дневния.
Има антиоксидантен ефект.
Изглажда лицевия контур.
Аз го редувам с номер 3,който има лифтинг ефект , подобрява еластичността.
Финните бръчки се изглаждат след употребата на нощните кремове.
4- не е прекалено мазен,попива бързо и усещате мекота през целия ден.
Ако ръцете ви са по-сухи нанасяйте няколко пъти на ден.

Не товарят кожата ми,но въпреки това има дни,в които оставям кожата ми да почине и не ѝ нанасям нищо.
Ако за вас някой крем попива бавно,то вероятно не е подходящ за вашата кожа.
Натурално не значи напълно безопасно,не е изключено да направите алергична реакция,за това тествайте първо,не правете като мен. :-D

Като цяло съм изключително доволна и определено тази кутия се настани в сърцето ми .
Препоръчван с две ръце.

Няма коментари:

Публикуване на коментар