сряда, 4 февруари 2015 г.

Нови покупки 2015

Здравейте , мили мой!

Напоследък се загубих в морето от бурно и забързано ежедневие,но не мога да не намеря време да ви покажа тези бебчета. 


По принцип избягвам да купувам продукти с парабени,но тези тук ме изкушиха.
След без целно обикаляне в мола като сред лабиринта в Кносос,аз се оказах пред  H&M .
И след хилядите добри отзиви за козметиката им се потопих напук на отчаяните викове на портмонето ми. 


Много дълго търсех точно такава бронзираща пудра,която да става за контурна.
Тази е най-тъмният вариант Dark tan.
Има много лек брокат,нанася се много лесно.
Голяма е (20 грама ) и стига за достатъчно дълго време.
цена:11.90


Четка за блестяща пудра 
Shimmer powder brush
Идеална за хайлайтър,мека и много удобна,придава съвсем друго значение на всички блестящи пудри.
С много малко количество,получавате огромен резултат.
цена:11,90
Основа за грим Delia
Това е една доста качествена полска козметика(макар и с парабени в нея)
Тази основа прави кожата идеална,мека,без видими недостатъци,мимизира порите.
Гримът се нанася лесно без да стои като маска.
Като прави фон дьо тена по-естествен и покривен.
Не мога да кажа,че има супер издръжливост,но е приемливо.
Съдържа хиалуронова киселина за кадифен завършек.
цена: 6 лв.

Това е от мен.
До скоро ☺♥☼

2 коментара:

  1. :) Бронзиращата пудра изглежда много добре и аз в момента съм в търсене на добра такава, но мисля да инвестирам в трио на Sleek Makeup...като минавам през H&M никога не съм се замисляла да изпробвам нещо от козметичната им линия, да наистина напоследък се чуват добри отзиви за нея.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз отдавна се точа на Sleek и ще се радвам да споделиш мнение,когато се сдобиеш с тях. :)

      Изтриване