петък, 27 февруари 2015 г.

NEW Manhattan нови продукти

Здравейте,красавици.
Пролетта се носи във въздуха и аз нямам търпение както да цъфнат дръвчетата така и да ви представя новите продукти,които ми бяха любезно предоставени от Таота EООД за проба.
Бях приятно изненадана , когато получих смс от куриерска фирма,че има пратка за мен.
За миг се размечтах,че имам таен обожател,а се оказа по-хубаво.
Таота са подновили кампанията с блогъри(трябва по-често да проверявам пощата си!).
И,ако все още не съм ви отказала да ме четете ще започвам направо с продуктите.

  • Multi dimension eyeshadows

Това са дуо сенки със блестящ ефект,добре пигментирани.
В моята любима кафява гама,отиват на всичко.
Можете да ги смесите или слагате по отделно.


Моите са номер 3 Golden glow.


Нанасят се изключително лесно и за разлика от повечето брокатени не се ронят и не цапат докато ги слагате.
Другото им предимство,че са издръжливи и не се събират между клепачите дори след няколко часа.



     
  • High shine lipgloss
Страхотен гланц с огледален блясък.
Има изключително приятни блестящи частици,неутрален е и много издръжлив за течно червило дори след отпиване от чаша.


Не е натрапчив и можете да го носите винаги.

  • Бяха ми дадени и тестери с
душ-гел на Kneipp.
Още от първото нанасяне кожата ми стана кадифена,а не мога да ви опиша аромата,просто ви пренася в друго измерение.Нещо между пъпеш и сладка дъвка.

    Изключително съм щастлива,че в богатия каталог на Таота има и нови попълнения,защото аз не крия слабостта си към натурални и био козметики.

Дано съм била полезна ! ☼♥☺

п.с. Продуктите са ми предоставени за проба,но мнението е изцяло мое!

Няма коментари:

Публикуване на коментар